رپورٹ

 پاکستان میں 11ویں بین الاقوامی دفاعی نمائش اور سیمینار کا انعقاد (IDEAS-2022)

ڈیفنس ایکسپورٹ پروموشن آرگنائزیشن (ڈی ای پی او) کے زیر اہتمام وزارتِ دفاعی پیداوار،اورحکومتِ پاکستان بدر ایکسپو سلوشنز کے زیر انتظام، بین الاقوامی دفاعی نمائش اور سیمینار کا انعقادکیا جارہا ہے۔یہ دفاعی نمائش بین الاقوامی صنعت کاروں کو اکٹھا کر کے مصنوعات کے سپلائرز جوائنٹ وینچرز، آئوٹ سورسنگ اور تعاون کے ذریعے دفاعی پیداوار کے شعبے میں تعاون فراہم کرتی ہے۔



آئیڈیاز نے اپنے آغاز سے لے کر اب تک بین الاقوامی سطح پر تیزی سے ترقی کی ہے۔ سال2000 میں اپنے پریمیئر ایڈیشن میں65 نمائش کنندگان کے ساتھ، IDEAS نے 45 ممالک کے 524 نمائش کنندگان کے ساتھ آٹھ گنا اضافہ دیکھا ہے اور 2018 میں 12,600 مربع میٹر پر بک کی گئی جگہ میں تین گنا اضافہ دیکھا گیا ہے۔ تجارتی زائرین کے علاوہ، 262 سے زیادہ اعلی سطح کے 51 ممالک کے وفود نے نمائش کا دورہ کیا۔ چین، جمہوریہ چیک، فرانس، جرمنی، اٹلی، اردن، پولینڈ، روس، جنوبی کوریا، ترکی، متحدہ عرب امارات، یوکرین، امریکہ اور میزبان پاکستان نے ایکسپو سنٹر میں اپنے خصوصی ملکی پویلین قائم کیے۔
دفاعی شعبے میں پاکستان کی برآمدات کو فروغ دینے کے لیے، آئیڈیاز کے دوران نمائش کی گئی کچھ بڑی مقامی طور پر تیار کردہ مصنوعات میں مین بیٹل ٹینک الخالد، لڑاکا طیارہ JF-17 تھنڈر، تربیتی ہوائی جہاز K-8 اور بغیر پائلٹ کی فضائی گاڑیاں وغیرہ شامل ہیں۔ اس پلیٹ فارم نے بین الاقوامی مندوبین اور زائرین کو پاکستان کی دفاعی تیاری اور تربیتی صلاحیتوں کے بارے میں بصیرت حاصل کرنے کا ایک منفرد موقع فراہم کیا، جس کی نمائش ایک چھتری کے نیچے کی گئی ہے۔ یہ بات اجاگر کرناضروری ہے کہ پاکستان کے پاس دفاعی مینوفیکچرنگ، تربیت اور معاونت کا ایک بڑا انفراسٹرکچر موجود ہے، جو نہ صرف پاکستانی مسلح افواج کی ضروریات کو پورا کرتا ہے بلکہ غیر معمولی اعلی معیار کی مصنوعات کے ساتھ دیگر ممالک کی ضروریات باہمی طور پر قابل قبول شرائط پر پورا کرنے کی صلاحیت بھی رکھتا ہے۔
IDEAS کا تازہ ترین ایڈیشن، IDEAS-2022 ایشیا میں آنے والے ایونٹس میں سب سے زیادہ پرکشش مقامات میں سے ایک ہے۔ ایونٹ کا آغاز 15 نومبر 2022 کو کراچی ایکسپو سینٹر میں ہوگا۔
حکومت پاکستان کی جانب سے 107 سے زائد ممالک کے وی آئی پیز سمیت 348 سے زائد اعلی ترین سطح کے مندوبین کو مدعو کیا گیا ہے۔ نمائش کنندگان اور زائرین کی بڑھتی ہوئی تعداد کو ایڈجسٹ کرنے کے لیے مزید تین ہالز کا اضافہ کیا گیا ہے،اب کل ملا کر9 ہال ہیں۔ اس میں ڈسپوزیشن کے لیے ایک بڑا بیرونی ڈسپلے ایریا ہے۔
ترکی، چین اور یورپ کے مختلف حصوں سے ہمارے اہم شرکا کے علاوہ، ہمارے پاس رومانیہ اور آسٹریا کی کمپنیوں کے یہ نئے اضافے ہیں۔ یہ سب اس موقع کی بڑھتی ہوئی توسیع اور خطے میں اس کی اہمیت کو ظاہر کرتا ہے۔اس موقع پر دنیا بھر کے ممالک دفاع سے متعلق اپنی ٹیکنالوجی، علم اور آلات پر تعاون کریں گے،جس سے عالمی منڈی میںاس ایونٹ کی اہمیت میں اضافہ ہوگا۔



آئیڈیاز نے پاکستان کو بین الاقوامی سطح پر دفاعی پیداوار میں مستحکم پوزیشن حاصل کرنے میں مدد کی ہے۔ یہ عالمی منڈی میں دفاعی مصنوعات کے ممتاز مینوفیکچررز کے لیے ایک پلیٹ فارم کے طور پر ابھرا ہے جس کی مانگ میں روز بروز اضافہ ہو رہا ہے۔ نمائش میں پاکستان، اپنے معمول کے سب سے بڑے پویلین کے ساتھ، مقامی طور پر تیار کردہ اور تیار کردہ دفاعی ساز و سامان اور ہتھیاروں کی ایک بڑی صف کو پیش کرے گا۔ اس میں سادہ سے لے کر پیچیدہ ڈیزائن تک تمام قسم کی مصنوعات شامل ہیں جیسے مین بیٹل ٹینک (الخالد اور الضرار)، ہوائی جہاز (JF-17، K-8، سپر مشاق، UAVs)، میری ٹائم پیٹرول ویسلز (MPV)، فلیٹ ٹینکر، فاسٹ اٹیک میزائل کرافٹس (FAMC)، آرمرڈ پرسنل کیریئر (APCs) کی مختلف قسمیں، ہوا سے چلائے جانے والے گولہ بارود، چھوٹے ہتھیار اور اعلی درجے کا دھماکہ خیز مواد، جو کہ بین الاقوامی دفاعی مارکیٹ میں پہلے ہی تکنیکی طور پر مسابقتی ہونے کی وجہ سے پہچانے جاتے ہیں۔ 
فضائی، زمینی اور بحری دفاعی ٹیکنالوجیز میں جدت اور مہارت کی عالمی ملاقات کے طور پر، آئیڈیاز پاکستان کا 11 واں ایڈیشن ایک بار پھر دنیا بھر کے تمام صنعت کاروں کو جدید ترین تکنیکی اختراعات کی نمائش کے لیے اکٹھا کرے گا۔ یہ چار روزہ میگا ایونٹ 15 سے 18 نومبر 2022 تک کراچی ایکسپو سینٹر میں منعقد ہوگا۔


 

یہ تحریر 102مرتبہ پڑھی گئی۔

TOP